tisdag 27 oktober 2009

Sött och sockerfritt - glass från Bombadill





En av mina favoritbloggare Ninna, med bloggen kaosiettvitthus, har öppnat butik - en lantlig butik för barn! När hon skrev om sin butik Tant Grön och visade bilder så föll jag för de fina, mjuka glasstrutarna i velour från Bombadill. Tyvärr bor jag nästan 30 mil från butiken och har inte möjlighet att åka dit på länge MEN, det lilla dilemmat fick sig en bra lösning. På uppmaning av Ninna så mailade jag till butiksmailen och beställde. Inom nolltid från att jag betalt så landade paketet i vår brevlåda.



Tusen TACK Ninna för det fina paketet och de underbart söta glassarna, de ska nu packas in i rött papper och bli julklappar åt våra barn. Jag kommer snart tillbaka till din butik!!

6 kommentarer:

Emma sa...

gud va söta =)

3barnsmamman sa...

WOW.. dom var verkligen jättefina!!!!

Malin - I min trädgård sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig! Javisst är det kära Stoff & Stil ;-). Och jag ligger i startgroparna för att lägga in ännu en beställning därifrån. Alltid kul att vänta på lite "paketer" därifrån.

Första gången jag är inne på din blogg, tror jag, så nu ska jag se om jag hittar några fina bilder på ert gröna barnrum!

Ha en bra dag!

Kram M

Jessica sa...

perfekt till barnen att leka med

Hanna sa...

Vilken härlig blogg och underbara glassar.
Tack för att jag fick titta in på din fina blogg.
Ha en bra onsdagskväll.
Kram
Hanna

Magnus sa...

Va! Sockerfria? Men de var ju så goda..