söndag 6 februari 2011

Tuff tuff tröja

Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag köpte en helsvart barntröja från första början. Den införskaffades när sonen började på dagis och jag tyckte att han skulle ha lite nya, hela och rena kläder i sin låda på dagis. På den tiden spillde han ganska mycket så jag kanske tänkte att svart var praktiskt. Hursomhelst, tröjan hamnade underst i lådan och användes bara nån enstaka gång innan den blev urväxt. Nu är det dags för lilla dottern att ärva och jag ser gärna att tröjan används, innan det är för sent. Men, svart känns så...svart, så tröjan genomgick en makeover idag med hjälp av strykmärke.



Det gick snabbt, det var enkelt och det blev jättefint!

2 kommentarer:

Magnus sa...

Ser så väldigt bra! Jag trodde det där gråa skulle komma med! Ser köpt ut!

kaos i ett vitt hus sa...

jättefint!
så enkelt och så bra resultat!
blev väldigt glad för din kommentar! inte så man känner själv alltid.. ;)
kram, ninna