onsdag 15 oktober 2008

Blogg i vitt med ljuvlig ljung

Den senaste månaden har jag jobbat deltid och varit mammaledig på heltid (min älskling ska inte vara pappaledig förren 1 december) och samtidigt försökt hinna med att ha ett roligt socialt liv, njuta av kärleken och pyssla. Pysslet har tyvärr fått lida lite. Men nu har jag iallafall passat på att fixa till bloggen för det regnar alldeles för mycket idag för att jag och V ska gå ut och leka och nu sover han middag i sin säng.

Bilden på ljung bakom bloggrubriken tog jag på balkongen på en av höstens soligaste dagar.

3 kommentarer:

kaos i ett vitt hus sa...

jättefint! :-)

kaos i ett vitt hus sa...

kul att du gillade skåpet. jag målar det med flüggers råvita vattenbaserade glans 20. med häftgrund så det fäster bra på lacken.
snart är det färdigt!
kram, ninna.

Anonym sa...

Västergötlands landskapsblomma, så väldigt vacker!