måndag 24 november 2008

Tavla med ordmoln

På en av de inrednings- och pysselbloggar jag följer (nu minns jag inte på vilken tyvärr) läste jag för längesen om ett program som man kan göra ordmoln i. Man skriver in en massa ord, tex texten till en favoritsång. Äntligen har jag fått tummarna loss och gjort en egen tavla. Jag valde att skriva in en massa om vår lille V, allt ifrån födelsevikt till vad han kallades när han bodde inne i magen. Jag valde färger som matchar hans rum och så här blev resultatet. Ramen är (som vanligt) en ommålad gammal sak och nu står ordmolnstavlan i Vs rum på en tavellist. Det som är suddigt på bilden är ord som jag kände var personliga som tex vårt efternamn, födelseort och lite annat så därför är tavlan lite censurerad här i bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint tillsammans med allt det andra gröna :-)