lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Jag väckte mannen med frukost på sängen efter att jag och V hade smugit upp och låtit honom sova en halvtimme extra. En macka och ett glas mangoproviva serverades på en bricka med texten LOVE tillsammans med en blomma och hjärtkonfetti. Han blev överraskad och jätteglad. Sen fick jag det här hjärtliga kortet, en kopp kaffe och en massa kramar och pussar.

Det är härligt med romantik och ibland är det extra bra med en speciell dag så man påminns om att skämma bort varann och vara sådär kärlekstramsig mot den man älskar. När vardagslivet med småbarn, tvätt, städ, mat och jobb tar så mycket tid så kommer 14 februari som en välkommen högtid att fira. Och kväll ska jag och M gå och se Jesus Christ Superstar på Malmö Opera. Det är vår första date utan barn sen lille V föddes. Åh vad romantiskt det ska bli!

2 kommentarer:

kaos i ett vitt hus sa...

hoppas ni hade det riktigt mysigt på "dejten" :)
va fin den gröna haklappen blev! gillar färgen!
kram, ninna

ps, du frågade hur jag lärde mig virka.. det var då jag fick ett virkset från FROSTA design i julklapp.. men det finns virkskola i den boken oxå!! /ninna

A home far away sa...

aaahh vilken härlig gest att få frukost på sängen:-

Kram Gunilla i Singapore