torsdag 26 mars 2009

Fruktkorgar i köket


Jag satte upp de här fina fruktkorgarna på väggen i köket imorse. Misslyckades (tillfälligt?) igår med att lära mig virka på egen hand och idag tog jag mig an nånting som jag är bra på - borra! Jag är väldigt förtjust i min slagborr och hemma hos oss är det alltid jag som glatt tar fram alla verktyg och sätter upp sånt som ska upp på väggarna.

Den fina hängaren är från Indiska, korgarna har jag haft liggande alldeles för länge för att minnas var de är köpta. Blev lite glatt överraskad över hur mycket god och fin frukt vi hade hemma som nu får se tjusiga ut på sin nya plats.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin hängare och fint med frukten framme sådär! jag tror nog det kommer att lyckas med virkningen också, nångång. ;) men så länge är det ju bra att du har annat att pyssla med! :)

Anonym sa...

blev ju jättefint... sugen på frukt nu ju

Anonym sa...

Kanonfint, vilket rolig överraskning att komma hem till så fint kök!