onsdag 27 augusti 2008

Till babyboken

När jag var gravid så gjorde jag en scrapbook med en massa foton, texter och annat smått. Den handlar mest om magen, inköp och mina tankar och funderingar. När vår son föddes bestämde jag mig för att göra en egen bok till honom. Den är nätt och jämt påbörjad men jag har samlat foton, anteckningar och fakta som ska sammanställas när jag har gott om tid och inspiration. En rolig sak att minnas är vilka låtar som spelades på radio när lillen var liten. Dessa tre var på hans och min topplista när vi brukade spendera långa morgnar i sängen tidigt i våras:

1. M.I.A - Paper Planes
2. Adele - Chasing Pavements
3. Jason Mraz - I´m yours

Listan kommer förståss att hamna i babyboken!

1 kommentar:

Mamma Anka sa...

Det blir kul för lillen att ha när han växer upp.