tisdag 1 juli 2008

Min senaste skapelse - bloggen

Första inlägget från mig om pyssel, projekt, omskapande av saker, målande, scrappande och...ja, sånt som jag gör när det kliar i fingrarna. Har ett stort behov av att göra saker med händerna och att få konkreta resultat av mina energiinvesteringar. Det jag skapar blir inte alltid perfekt...men det mesta blir fint.

Den senaste skapelsen är en blogg. Jag har ännu inga foton på bloggen men i nästa inlägg lovar jag att lägga upp foto/bild på projektet som jag skriver om. Jag kommer nog inte att orda så mycket mer om bloggen. Den gav inte så mycket stimulans i skaparådran, den kom fram via lite rastlöshet och en mall. Kommer kanske putsa till layouten någon dag.

Nästa gång skriver jag troligen om balkongen. Det vore kul om du ville läsa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta blir spännade att följa!